En sådan där modern en...

Nå nu har jag gått och blivit modern/ungdomlig. Hur då undrar ni kanske? Har jag slutat gnälla om att "det minsann var bättre förr"? Slängt cykeln på tippen och införskaffat mig ett motordrivet fordon? Skaffat Twitter utöver Facebook? NejnejNEJförfasiken. Det bidde en ny mobil. En sådan där modern en... Ärligt talat, jag är mer förbannad på den än vad jag är nöjd. Men det lööööser sig. Vänder nog snart, så fort jag har bråkat med alla onödiga grejer på den. Vem fasiken vill uppdatera saker, som den dära Facebook, var 15:e minut? Skaffa ett liv säger jag bara. Herreminskapare, vad klockan är MYCKET! Det här går inte för sig, jag må ha uppgraderat min prylsamling, men det finns gränser. Nu äre sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback