Jonas Brothers?

Roar mig med att borsta tänderna denna kalla onsdagskväll. Har de stickade tossorna på föttern (tack Elins faster, ypperligt hantverk) och krafsar på visdomständerna med den älskade Colgate 360. Försöker skriva på hemtentan som ska in på fredag, går som vanligt jävligt dåligt. Jag har dock hopp om gudomlig inspiration när tröttheten sätter in.

Insåg att Jonas Brothers var ett outforskat område för mig, så jag spotifyar för fullt. Kan meddela att det jag har hört hittills inte imponerar... Ännu ett pojkband, tydligen bröder, som låter precis som allt annat trams. Näe. Får leta upp Lady Gagas popdängor och köra vidare med tentaskrivandet. Här blir inga barn gjorda, inga tentor skrivna, inga musikaliska under upptäckta...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Redan första oktober idag.. Jisses, men det betyder att det är ännu närmare jul och måste planeras in en kväll av ngt slag då vi kan umgås.. Kul! Hoppas tentan blev bra! :) Kram raring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback