Ytliga tankar och funderingar

You know my motivation
Given my reputation
Please excuse I don’t mean to be rude

But tonight I’m fucking you
Oh you know
That tonight I’m fucking you
Oh you know
That tonight I’m fucking you

Men hejhej! Här sitter jag och sjunger med till dängan ni ser ovanför, Enrique Iglesias gör ju min kväll alltså. Tänk vilket gnäll det hade blivit om Carola (självklart med fläkten till hands så att håret flyger lite dramatiskt) hade ställt sig på scen och brölat "Men ikväll knullar jag dig, ååååh du vet att ikväll knullar jag dig". Denna lilla "språkbarriär", det är så helt reko att sjunga vad som helst på engelska, men banne mig inte svenska. Någon som vill göra en insats?

Annars då? Nä, inte mycket. Ett grymt spinningpass är bortgjort (tungt, svettigt, tunnelseende och spyan i halsen - helt underbart bra). Funderar på sängen och spikmattan, imorn ska det spenderas tid i labsalen. Fabolous.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback